onsdag 24 februari 2010

What to wear..

Jag blir tokig! Jag vill veta vad jag ska ha på mej på lördag när vi ska fira Sarah. Ut å dansa dansa dansa ska vi! Men jag har inte den blekaste aning om vad jag ska hänga på min kropp. Jag och Stina va och kikade på stan idag men hittade ingenting. Som vi sa; antingen har vi sjukt höga förväntningar om hur snygga vi ska va eller så är alla kläder helt enkelt fula. Hur som helst så börjar jag känna lite panik. Man brukar ju känna litegrann vad man är sugen på att ha men inte ens de. Har iaf min vita spetsklänning som får rycka in om det inte dyker upp nåt annat eller så får jag koka ihop nåt av jeansshortsen jag köpte idag.


Så här såg jag ut sist jag va ut.. Skinnbyxor och metallica linne..
vad tycker ni att jag ska ha?


6 kommentarer:

  1. Tack för svaret! Synd att känseln inte bara kan va som innan. Men man ska väl vara glad att man har ett par bröst antar jag :) känns lite obehagligt bara, precis som du säger. Men hur kände du i början?

    SvaraRadera
  2. Det blir så sjukt jävla turkost ! Funderar på vad fan jag gett mig in på :D
    Men det blir snyggt när allt kommer på plats sen.

    Jag ska inte ha klänningen, så självklart får du låna den !!!!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår vad du menar när du säger känsliga men ingen känsel, precis som jag har på vissa ställen. Men är dina bröstvårtor fortfarande svullna eller la det sig?

    SvaraRadera
  4. Har du opererat brösten? :)

    SvaraRadera
  5. Jag säger iaf TACK för tipset om BikBok klänningen. det blev en fullträff !! :D

    du lyckas ju fan alltid så jag är inte ett dugg orolig för hur snajsig du kommer bli. annars har jag hört ett rykte om en silverklänning som stina har som man gör succe i ;)

    Ses snart för jag kikar förbi.. och TAGGAD kan man ju lugnt säga att jag är inför helgen.

    PUSS FINING !

    SvaraRadera
  6. Haha, nä det är sant. Men ändå! :) Men du får pengar för att jobba till sju, jag får betala för att kliva upp fem :) Ja å snygga var dom när dom kom till skolan med nyklipta fripper!! Haha, jadu vilket skämt alltså. Du får kolla på helahalsingland.se på lördag.. det kommer tex att stå i tidningarna runt om i hälsingland att jag hatar att ha mensvärk, roligt va? Så jäkla pinsamt :) Men det kommer nog att vara ganska snygga bilder! :)

    SvaraRadera