onsdag 17 februari 2010

Lite hjälp tack

Vi har ett litet problem i hallen, väggen känns så tom. Fast jag älskar när allt är vitt men det är ju en till som bor här hemma :) Så lite måste ju han få tycka oxå.. Vi har funderat på nån snygg väggtext men alla känns så små. När man kollar på alla bilder på olika sidor så ser väggtexterna stora och snygga ut å sen när man läser så står de att dom är ca 30-40 cm breda. Vi vill ju ha över hela väggen isf. Inte nå litet futtigt. Så mitt förslag då va att ha vita träbokstäver med nå fint ord, men de tyckte Johan va för tråkigt. Så hjälp oss! kom med nå roliga förslag. Hela hallen är vit och skostället och hatthyllan är svarta..



Sen fick jag världens finaste bukett på alla hjärtans dag av Johan. Jag tyckte att vi va tvugna att gifta oss på en gång för jag vill att min brudbukett ska se ut så då!

7 kommentarer:

  1. Måla en egen text lr nåt mönster !! Man kan ju köpa schabloner på nätet ! I metallic, det skulle bli supersnyggt :D

    Vi fortsätter inredningstankarna i morgon ; )
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Det finns svarta ganska stora texter på Village.. Hem ljuva hem, carpe diem, lev livet, mm.. Annars fanns det bara olika mönster också..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack!!

    Kul att du har börjat blogga igen :)
    Jag hade lika-samma tankar som Stina - måla själv!!

    Helt underbar bukett..!!

    Kraam!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bukett!!!
    I kväll ska jag åka och titta på lampskärmar åt dig. Pappa skulle köpa lite färg så vi kan måla lite i helgen.
    Kram mammma

    SvaraRadera
  5. Johanna, gå in på myfirstroom.se :) Där finns massa snyggt!

    SvaraRadera
  6. Som Stina sa, måla väggord själv :) Eller en stor tavla skulle oxå sitta fint. Kul att du börjat blogga igen, lägg ut lite mer bilder, alltid roligare då :) Kram

    SvaraRadera
  7. Den stora tavlan från IKEA som Emelie hade i sin lgh kanske skulle vara nåt???
    Kram Mamma

    SvaraRadera