fredag 26 februari 2010

Go morron!

Sitter å plågar i mej lite frukost nu. Är inte min grej de här med att äta på morgonen. Konstigt nog, eftersom äta är de bästa jag vet annars :) haha! Men ska jag orka någonting på gymmet nu så är det bästa att peta i sig lite så det fick bli lite bollnäsfil (såklart) och musli.. fast jag egenligen inte alls tycker om det. Fil utan socker är så surt! Undviker socker så mycket de bara går nu. Får se hur det blir ikväll, fredagsmys utan socker! vad blir de för mys? :) Jag tyckte att vi skulle gå på bio ikväll och se farsan men johan kunde inte gå på bio när han inte kan äta nånting under tiden. haha

Får se hur det går på gymmet nu då för jag jag träningsvärk sen yogan igår :)


2 kommentarer:

  1. vi är nog skapt lite lika där vi.. vi gillar att äta, men absolut inte på morgon. själv sitte rjag med min frukost: kaffe ! just nu. (hoppas inte jenny läser dina komentarer.. haha!

    du, imooorgon är de dansa dansaaaa :D
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Jo det gick bra igår, så nu kan jag pusta ut lite i alla fall :) okej jag hoppas att mina slutar svälla snart också, annars kommer hela jag se ut som en bröstvårta haha! jag har de mest texturerade implantaten och dom ska man inte massera tydligen. har du släta eller texturerade?

    SvaraRadera