tisdag 23 februari 2010

Behöver sol!

Åh va skönt de va att bara sitta i soffan nu! Har "jobbat hemma" hela helgen. Måste ju snygga till nära och kära innan jag åker bort. Slutade fem idag å guud så skönt! Kunna handla och laga mat å äta å sen hinner jag med lite till innan jag ska sova. De är inte vanligt. Jag ska ta mig iväg och sola. Måste vänta på att alvedonen börjar verka först. Har haft huvudvärk hela dagen, liten släng av migrän skulle jag tro. Men ska jag se levande ut och inte som ett spöke i helgen så måste jag ta mig till solariet. Sen är jag så illa tvungen att få en liten liten grund i alla fall innan Thailand. Säg vad ni vill om att det inte hjälper att sola innan men jag tycker de! Så de så!


Räknar ner dagarna nu. Har lite svårt att fatta hur nära det är. 9 dagar!


De är ju ingenting. Skulle beställa ett par badbyxor åt johan på hm nu men dom skulle levereras i slutet på maj! va är de för j¤%&¤a påhitt?! Å nån snygg bikini åt mig hittade jag inte heller så nu är jag lite sur..





2008


2009


Men först blir de ju fest mer tjejerna på lördag! Inte helt fel de heller!


Puss på er!

3 kommentarer:

  1. Ja, kan tänka mig att de känns konstigt o obehagligt! Är bara så himla nervös att de ska bli komplikationer eler att de ser konstigt ut :P haha, sånt man börjar tänka på när de börjar närma sig. och smrtan sen.. fyfan.. :P

    SvaraRadera
  2. Ogillar såna där bilder alltså :p
    Jag har oxå solat idag .. tänk så snygga vi kommer vara på lördag :D

    SvaraRadera
  3. Lööööördaaaaaaaaaaaaaaaag!!

    SvaraRadera