måndag 15 februari 2010

OS- hatkärlek

Jag har väl aldrig i hela mitt liv suttit och tittat på puckelpist, snowboard cross, skridskor å massa andra konstiga sporter. Men nu bara för att det är Os så sitter jag här i soffan å har svt1 på ständigt. Kollar på allt, även om det inte är nån svensk med, fast jag inte ens tycker att det är särskillt intressant! Men man blir ju så insatt i allt. Ser man kvalet så måste man ju se finalen oxå, för då har man ju fått en favorit. Sen blir det en liten hatkärlek oxå. Jag sitter å hejjar på vilket land som hellst bara att inte Kanada vinner. Haha fråga mej inte varför, för de vet jag inte riktigt. (kan ha nåt att göra med min sportgalna pojkvän som alltid säger att kanada får massa fördelar hela tiden)

En annan sak som os för med sig är att jag har en zombie till sambo i ca tre veckor till. han kollar verkligen på allt. Hela nätterna. Och jag kan inte somna själv i sängen på kvällen om han sitter vid tvn, alltså måste jag somna på soffan varje kväll. Så efter os så är vi nog tvungen att köpa en ny soffa, för välanvänd blir den iaf under de här veckorna!

Nej nu ska jag krypa ner under täcket här på soffan och kolla klart på snowboarden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar