måndag 15 februari 2010

Nya erfarenheter

Jag har povat på nått nytt! Jag har för första gången varit med på en vimmelbild på krogen! Hela två stycken oxå. Roligt va de iaf i lördag. Firade Natta som blev vuxen på riktigt (20 år). Vi var fem tjejer hemma hos Natta men dom droppade av en efter en så tillslut va de bara jag och Natta som stod och hoppade på dansgolvet. Men va gör de! Hittade ju på andra kända ansikten som vi kunde dansa med!

Måste ju bjuda på en bild

Haha antingen har gymmet börjat gett resultat å jag har fått muskler eller så har jag helt enkelt fått tjocka armar! Jag hoppas verkligen på de första alternativet!

2 kommentarer:

  1. Men tack gumman! Det var super kul att få vara hos r en heldag! Nu längtar jag till vi ska gå ut tillsammans, men hoppas vi ses före det förstås :)

    Och du hejja hejja att du börjat blogga igen, jag har saknat det!!

    Puss och kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. WOHOOOOOOOOO !!!
    Det bästaste :D

    SvaraRadera