torsdag 18 februari 2010

Trotts

Nu är jag så less på min velande förkylning. Den kan inte bestämma sig för om jag ska va sjuk eller inte. Så nu får de bära eller brista för nu tänker jag yoga, sola och gymma! Så de så. Allt på samma gång oxå nästan. Solade en snabbis innan yogan idag och i morgon bitti blir det gymmet innan jobbet. Kan sluta i katastrof för min hals. Men den risken tar jag nu. Är ju bara två veckor kvar innan jag ska knalla runt i bikini så nu måste jag lägga på ett kol :)

Tänkte ta tag å packa väskan inför helgen. Åker upp till mamma och pappa i Växbo i morgon. Men jag kom inte på nåt jag skulle packa! De enda som jag ska ha med mej är saxen och massa färg. För de är en hel del jobb som står på schemat i helgen. Ett efterlängtat klirr i kassan blir de.

Nu ska jag ta och bädda i soffan. Inte åt mej själv den här gången :) Mattias och Oskar ska få ta min plats i soffan ikväll. Killarna är på Interpool en sväng nu och självklart är ju jag så gullig så jag städar undan deras ölflskor och chipspåsar och bäddar åt dom. (finns en liten baktanke, då blir de förhoppningsvis lugnare när dom kommer hem i natt å jag får sova i lugn och ro)

Är ju tvungen att gratulera Anja oxå. Grymt gjort att krascha totalt och flyga 60meter igår och sen ta ett brons idag! och en säl blev de oxå :) haha

Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar