torsdag 25 februari 2010

Torsdagen..

Åh äntligen hemma å kan slå ner rumpan i soffan. Det blev fullt upp idag. Jag och Stina lyckadest klämma in både yoga och polhemsfrisörernas modevisning ikväll. Det blev stressigt men det gick! Jag vill göra en visning! Under hela tiden vi sat och tittade så tänkte jag tillbaka på när vi gjorde våran. Det är sånt otroligt slit med känslan efteråt när man har lyckats är helt underbar! Vill göra om det!


På lunchen idag så shoppade jag på mig lite solskydd. Kan ju upplysa er om att om en vecka sitter jag på flygplanet vid den här tiden! Biotherms solskydd är oslagbara. Älskar dom! Började med att jag köpte deras ansiktssolskydd å det va verkligen super. Så nu blir det de till hela kroppen. Lite dyrare men mycke bättre. Min Johan tyckte att vi kunde köpa billigt nivea solskydd men de tyckte inte jag å han krävde en förklaring, då kom Johan (alltså en annan johan. min johans kompis) med den fina förklaringen att det är samma sak som med frisörshampo och ica shampo. Man blir ren av båda men frisörshampot är bättre för håret på alla sätt och vis. Å de är lika med solskydden. Båda skyddar med det dyrare är bättre för huden och mer effektivt! Bra beskrivet tycker jag! :) Så han fick ge med sig å köpa Biotherm iaf :)



Nu blir det en snabbdusch innan det är dags att krypa ner i sängen.

Pyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar