tisdag 16 februari 2010

Mocca-mys

Det blev en mysfika på Mocca med tjejerna idag efter jobbet. Hur mysigt som helst. Blev en himla massa prat om barn.. Och våra barn, dom kommer då va dom mest väluppfostrade någonsin! Så de så. För de där kan vi upptäckte vi. Jodå!

Sen gick jag vidare till Interpool och kollade på fotbollen med killarna. Och glad blev dom för jag kom med lite "tjejtur". vad det nu är. Men nåt bra måste de ju vara för United låg under med 1-0 när jag kom och det slutade med att dom vann med 3-2. Jag tar åt mej all ära för de! :)

Och inne i os som jag är oxå så hoppade jag och studsade (sittandes alltså, guppa lite med rumpan och vifta med armarna) när Björn Ferry tog guld!
Å nu blir det curling och snowboard cross :) haha. nej jag kommer nog somna snart. har varit som i en liten bubbla hela dagen, så himla trött hela tiden! Måste göra nåt åt de.

Natti natti!

3 kommentarer:

  1. Yesbox, nu tar jag över :) Jaa du kan kika på denna gång istället du :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om att du bloggar igen :D
    PUSS

    SvaraRadera
  3. och POFF så kommer lilla Stina å sticker hål på bubblan !
    Idag ska vi mysluncha istället : )
    Jag är duktig och äter frukost nu .. gröt ! den du !

    SvaraRadera