lördag 27 februari 2010

Party peeeople!

Som jag har längtat till i dag/ikväll! Ska fira "lilla" Sarah som fyller år på måndag. Jag har så höga förväntningar på ikväll så jag hoppas att det bli så kul som jag tänker mig. Men vi har ganska svårt att misslyckas :) Det brukar bli superkul! Tror att det blir jag, Sarah (såklart), Stina, Fanny och Elin.
Började med att jobba några timmar på förmiddagen sen blev det en stund på gymmet med Stina. Gick superbra! Fast nu har jag fått som små blödningar på framsidan av axelmuskeln?! Vad är de, å varför? Lite läskigt tycker jag. och muskeln är väldigt öm. Måste undersöka det där.

Nåt jag måste tipsa om är det nya juicestället inne på nian! Vi tog en smoothie där innan vi tränade och OJ va god den va! Vi tog en powersmoothie som hette blueberry slimmer med energy kick. :) Är fortfarande inte hungrig heller (det är väldigt ovanligt för att vara mej ska ni veta)

Nu ska jag fortsätta måla naglara. Chockrosa blir dom. Ännu en anledning att köpa bikinin, så jag kan matcha med naglarna ;)

1 kommentar:

  1. du matchade ju perfa ;)
    faaaan vilken rolig kväll gumman!!!

    SvaraRadera