söndag 28 februari 2010

Go natt!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Helt ensam. Känns lite konstigt. Men men..

Mamma och pappa har varit här och hälsat på idag. Vi hade en mysig dag på stan, shoppade lite och åt. Fick ett par svarta jeans av mamma! Tack för de! Sen hjälpte pappa mig att byta lampa i badrummet. Nu undrar ni säkert hur kass jag är egentligen som inte kan byta en glödlampa själv men det kan jag. Va bara det att jag inte riktigt fattade ur man fick bort själva lampan :) den va faktiskt krånglig!

Bäst att jag lägger mej nu, det brukar ju ta ett bra tag innan jag lyckas somna. I morgon är det ännu närmare. Värme och soool! Tre dagar med jobb kvar sen nästan fem veckors semester!

Go natt!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för en mysdag. Jag har satt in en lite slant från pappa och mig så du har lite extra i reskassan.
    Kraaaaaam
    Mamma

    SvaraRadera
  2. jaaaa jag ska dit efter kl 20.00 så hoppas vi ses honey! Pusspuss

    SvaraRadera