tisdag 27 april 2010

Ny mobil tack!

Jag är i stort behov av en ny telefon.. Jag har haft tre-fyra olika mobiltelefoner i mitt liv så jag är inte direkt nån storförbrukare av varan.. Men nu är det verkligen dags.. Fast när de kommer till sån här teknik så är jag lite konservativ måste jag säga.. Vill inte ha för mycke finesser, är så mycke som kan gå söner då! Sen känner jag att jag hyser lite agg mot iphone så en sån blir det absolut inte! Den ska va liten och lämplig, snygg, ha en skaplig kamera ja sen kunna ringa och skicka sms då såklart... Och så ett lagomt pris på det. Nån som har något förslag?


jag har hittat en som jag har fastnat lite för, en Sony Ericson Xperia X10 mini tror jag den hette :) så himla långt och krångligt namn! haha! men jag skulle vilja veta lite om den.. Eller som sagt om nån har något annat förslag som passar in på min beskrivning. Annars tar jag tillbaka min gamla 3310. Det är fan den bästa telefonen någonsin! Med snake å allt! :)


5 kommentarer:

  1. Kan inget om den tyvärr... Men SNAKE, love! :)
    Hoppas du mår bra!

    SvaraRadera
  2. ny och ny. ja studentklänning men köpte den förra månaden. pengar har jag inte, men måste ju ha bal och studentklänning. och eftersom jag får så mycket hjälp med balklänningen betalade jag studentklänningen själv! köpte den från asos :)

    SvaraRadera
  3. wopiwopi! jag har snake på min mobil :D å den är hyfsat ny! så det finns nuförtiden med! skitkul :D

    SvaraRadera
  4. har en kudn som jobbbar på sony ericsson här nere i lund, o har varit med o utvecklat den där telefonen... och han säger att det är en toppenlur!!!! antingen den eller iphone tipsade han mig ... nu valde ju ag iphone ist, men de var ett svårt val :)

    SvaraRadera