tisdag 27 april 2010

Tredje gången gillt...

Nu är det tredje gången jag sätter mig och försöker få ihop ett inlägg.. Har kommit typ halvvägs de andra två gångerna men så har det dykt upp något annat.

Är det bara jag som blir helt lycklig och lite halvt galen av det här vädret?! Jag är pigg på mornarna och skulle kunna kliva upp när Johan åker till jobbet. Jag går till jobbet en halvtimme i förväg, jag tycker att det är kul att städa hemma (? nåt fel är de ju på mig!)
Men det är så mycket roligt som väntar nu så allt känns så lätt. Även fast det som väntar jobbmässigt kommer bli allt annat än lätt. Men det är ju så kul! Snart kommer jag förhoppningsvis kunna förklara vad det är som händer..

Sen längtar jag sååå otroligt mycke till nästa lördag. Jag och Stefan en heeel kväll! Det var en evighet sen sist. Finns nog ingen människa i hela världen som han. (vilket kanske är tur oxå. världen kanske bara klarar av en av den sorten) Vi kan verkligen prata om ALLT. Är så skönt att ha en sån vän som alldrig skulle dömma en för vad man än gör.
Det är en skam egentligen att det är så långt imellan gångerna vi ses på riktigt. Förr satt vi ihop varenda helg, en skål med chips, en med popcorn, en med godis och en med dipp och sen en film på det. De va fan bättre när du hade fotboja vännen! då visste jag ju iaf vart jag hade dig! HAHA! Så vi har ju en hel del att ta igen nästa lördag. Kan bli en helt galen kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar