söndag 18 april 2010

Vad nu då?

Nu är jag lite förvirrad. På två dagar har fyra personer sagt att jag har blivit smal och frågat om jag har gått ner i vikt så nu när jag kom hem till mamma och pappa var jag tvungen att väga mej och kolla. Batteriet är slut i vår våg så kan inte kolla hemma. Men jag har ju för sjutton gått upp i vikt! Tror inte att jag har vägt så här mycke nån gång i mitt liv faktiskt!

Sen är det Johan. Han har blivit smal som ett spjällsnöre nu när vi var i Thailand och han får ju höra det hela tiden oxå. Så han vägde sig nu när vi var hos Håkan och Madde och åt och han hade oxå gått upp i vikt!

Kan nån försklara hur det här går ihop? Jag fattar ingenting!

Jag längtar i alla fall tills jag har ätit klart det här J#¤&a pencilinet så jag kan börja träna igen!!!

1 kommentar:

  1. för att ni är bruuuna såklart !
    man ser himla mycket smalare ut då och så har jag en filosofi om saknad av vatten i huden.. de lixom drar ihop allt.. fniss.

    SvaraRadera