onsdag 14 april 2010

GAAAHHH! Jag hatar när jag känner att jag inte har fullkomlig kontroll på mitt liv. Kontrollfreak? Yes I am! På både gott och ont måste jag nog säga. För jag låter det påverka hela mitt liv. Jag har svårt att fatta att när jag läggre mej i sängen så ska jag sova, det är lixom ingen idé att tänka på masa saker för jag kan i all fall inte gör någonting åt det just då. Varför blundra jag bara inte och sover? Nej det går inte! Och när jag väl har somnat så drömmer jag såna hemska stressdrömmar så jag vaknar spänd som en pilbåge och tankarna i huvuded snurrar på i 190.

Så nu ska jag sätta mej och skriva ner allt som måste göras, disskuteras, planeras, bestämmas och så vidare sen ska jag gå till salongen och hoppas att Stina har tid att hjälpa mej med håret och eventuellt ta tag i lite av sakerna direkt.

2 kommentarer:

  1. I morgon ska vi ringa å dona å grejja : )
    Fin i håret blev vi ju båda två :D

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Johanna :)

    SvaraRadera