tisdag 6 april 2010

Vitt Vitt Vitt

Jag håller på blir tokig! Det kliar i fingrarna! Jag vill pyssla och dona här hemma, byta gardiner och mattor, köpa nya saker, göra sommarmysigt på balkongen med massa blommor, ja allt! Vet inte vart jag ska börja eller hur jag ska ha råd med allt. Eller hur jag ska få plats! Ge mej ett hus nån. Ett stort vitt. :) Som nåt av dom här



Sen vill jag grejja i svrummet och vardagsrummet. Vet bara inte vart jag ska börja och vart jag ska begränsa mej. För allt kan jag ju inte hålla på ändra om hela tiden :) Men det är ju så kul! Älskar dom här bilderna. Tänk när jag får mitt stora vita hus och har så mycket pengar så jag kan ha det så här fint hemma! Längtar!! (för det kommer bli så nån gång)





Det är kanske inte så svårt att gissa min favvo färg :) Johan tycker att jag är lite tråkig ibland när jag vill ha allt i vitt. Men på nåt sätt trivs jag bäst när allt är enkelt och ljust. Vitt ger mig ro och jag känner mej lugn. Så enkelt är det. Jag tycker att det är superfint när andra inreder med massa fina färger men jag vill ändå inte ha det här hemma. Litegrann men bara som accent färger, inget som får ta över..
Vitt är inte frånvaro av färg,
det är lysande och bejakande..
Lika påtagligt som rött
lika definitivt som svart../(Ck Chesterton)



3 kommentarer:

  1. Ni får väl måla om vårt hus så det blir vitt vitt vitt =)
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Vitt e bäst :))

    SvaraRadera
  3. Jag föreslår att du vidtar föreslagna åtgärder i den ordning som du redogör för ovan.

    SvaraRadera