tisdag 6 april 2010

Hemma igen!

Nu sitter jag äntligen hemma i min alldeles egna soffa, i min rena underbara lägenhet i ett Sverige som har sån otroligt ren luft och härligt varierande väder! Varför måste man åka härifrån för att inse hur otroligt bra vi har det?

Konstigt men sant är det. Men positivt oxå att man uppskattar det man har.


Är lite konstig i kroppen nu efter en natt på ett flygplan. Men resan gick riktigt bra så jag ska inte klaga på det. Men man är lite dygnvill, klockan är halv två här hemma men min hjärna går på thailandstid och då är klockan halv sju på kvällen. Så jag kommer nog somna gott i natt :) Vilket antagligen är behövligt inför de kommande dagarnas jobb. Är kämpigt att försöka ta igen en månads arbete så fort som möjligt men man gör så gott man kan.

Nu sitter jag och Johan och väntar på att Carro ska komma och hämta oss för det vankas nämligen Max-lunch :) Otippat va?
Sen ska jag försöka få tag på Elin och se om hon har lust att ses ikväll. Jag ska försöka lägga in bilderna på datan oxå så ni får se lite mer :) Dock är jag inte med på så många bilder då det oftast är jag som håller i kameran men ni får hålla till godo med det som bjuds.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar