torsdag 22 april 2010

Snön kan dra åt h%&/e!!

Va fan är det här!? När Johan skulle gå till jobbet i morse så kom han och gav mig en puss och sa att snön vräkte ner ute. Jag gruffade runt med ansiktet i kudden sen tittade jag på han och sa Nehe! Jo det gör verkligen de fick jag till svar. Då vände jag ned ansiktet i kudden igen och drog upp täcke och sa att jag absolut inte tänkte kliva upp!
Jag ville ligga kvar i sängen till all snö har försvunnit igen! Tyvärr så han den inte försvinna innan det va dags att gå till jobbet...

Men men det är bara att bita ihop och se framåt. För mycke spännande saker väntar ju den närmaste månaden. Hade liten planeringsfika med Sarah och Stina igår. Lady Gaga planerades och övernattning ordnades. Sen va det Barcelona som diskuterades. Vad man ska ha på sig när man åker, hur mycke skor man ska packa med sig och sånt där viktigt ni vet :) maj kommer ju bli hur kul som helst! Massa massa jobb blir det oxå men just nu känns det bara roligt för allt kommer bli så bra!

(Snodde bilderna från Sarah)


Smoothie frukost/lunch nu!

1 kommentar:

  1. Åh va härligt att åka till Barca!! Ta med sköööna skor att gå runt i på dagarna, det finns mycket kul att se till fots. Vi var där i Maj förra året och vi varvade stadsvandring med strandhäng och utekvällar! =)
    Mysig blogg du har Johanna! //Frida (Jenny N´s kompis)

    SvaraRadera