söndag 11 april 2010

Förlåt!

Jag börjar med att säga förlåt för extremt dålig uppdatering men jag kan skylla på jobb jobb och åter jobb. Det har varit fullbokat på jobbet hela veckan och väldigt långa dagar. Sen ska man ju träffa alla nära och kära. Det händer väldigt mycket på jobbet nu oxå så det kommer ta väldigt mycket tid och energi ett tag framöver. Hoppas att jag kan förklara och berätta vad som händer så fort som möjligt men är en del saker som måste bli klart först..

Men idag är jag ledig! Det betyder först och främst massa städning eftersom jag bara har släppt allt runt omkring mej och stupat i säng varje kväll. Sen blir det lite roligare pyssel, lite gardinbyte och sånt. Det gillar jag mycke bättre! Om jag lyckaas med städningen så kan det kanske komma en bild men jag lovar inte :)

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att ni kan komma hem i helgen. Skulle vara så mysigt att få ha alla hemma och förhoppningsvis lite lugn och ro oxå =)
    Puss och kram
    mammsen

    SvaraRadera