söndag 18 april 2010

Nyladdade batterier..

En helg hemma i Växbo och nu har jag lite ny energi. Känner mig positiv till veckan som kommer fast det är mycket att göra. Har försökt gjort så lite som möjligt i helgen, igår va jag och mamma på stan en sväng sen va vi på Hälsinge Expon och kolla på modevisningen som syrran va modell på. Riktigt bra visning. Dom kan få till det i lilla Bollnäs oxå.
Idag va vi in till stan och handlade en resväska. Vi har ju bara ryggsäckar och det är kanske inte så lämpligt till de kommande resorna så nu har vi investerat i en fin svart resväska med hjul som kan snurra åt alla :) Johan får inviga den när han åker till England så är det min tur sen när vi brudar åker till Barcelona.

Jag måste sätta mej ner med min kalender och börja planera sommaren känner jag. Den närmar ju sig med stormsteg! Som det ser ut just nu så blir det nog ingen riktig semester i sommar men lite lediga dagar tycker jag att jag borde få till. Om man planerar i god tid så går det!

Nu ska jag försöka slita Johan från alla sportprogram på tv och övertala han om att vi ska titta på ett till avsnitt av millennium serien.

PUSS

1 kommentar: