tisdag 13 april 2010

Miss i planeringen

Åh varför kan det aldrig bli som man har tänkt sej? Efter att man har varit ledig i en månad är ju tanken att man ska jobba ikapp så mycket som möjligt när man kommer hem. Inte åka på njurbäckeninflammation (krångligt ord, jag vet) vara hemma från jobbet å äta pencilin som jag blir aldeles seg och får ont i huvudet av.
Det var inte så jag hade planerat!

Jag blir så arg när det inte blir som jag har tänkt mej! Usch vad arg jag blir. Ligger i soffan och retar upp mej nu. Men det känns redan som att det går åt rätt håll. Tur de för hade jag inte blivit bättre till i morgon så va läkaren tvungen att lägga in mig. Men nu bli det nog jobb i morgon istället. Tack för de!

Nu ska jag fortsätta knapra piller å lyssna på när killarna spelar pang-pang spel på tvn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar