söndag 22 augusti 2010

Weekend..

Då va de snart slut på den här helgen oxå... De går alldeles för fort! Spelade brännboll hela dagen igår. Gick jättebra, vann alla matcher utom finalen. Hur lyckas man med de? Se kände jag att Gävle lockade mer än att vara kvar hemma så slängde mej på tåget å hade mys här nere istället.
Både jag och Stina kände oss rastlösa idag så vi tog Tobbes bil å söndasgåkte lite i Hagaström och tittade på massa hus (VILL HA) sen gick det åt för mycke pengar ute i Valbo. Men trevligt va de.
Funderar på om jag ska ta och börja packa lite saker. Men det tar emot. Men om jag får lägenheten redan nu på söndag eventuellet så måste jag. Tack gode gud ändå att vi inte måste ta tag och dela upp massa saker i alla fall. Jag ärver alla systers saker som blev över när hon flyttade till Peter. Mycke lämpligt. Men kläder och såna saker måste jag börja packa.. Väntar nog tills det är halvlek i fotbollen. En bra anledning att sitta kvar i soffan en stund till :)

1 kommentar:

  1. ja men dom är inte sådär super fina på dom där stickade! Jag och anna och kanske sarah ska beställa sen till hösten, gör det du med :D

    SvaraRadera