fredag 20 augusti 2010

De börjar ordna upp sig..

Nu har jag lite saker att se fram emot!
Först 4 dagar i Italien, Milano. Bara strosa runt, äta god mat och formel 1! Blev inge fotboll tyvärr.. Milan hade bortamatch den helgen å Inter spelade samma dag som de är f1. typiskt! Hade ju varit kul att slå två flugor i en smäll.
Sen väntar en rehab helg i fjällen! Lugn och ro, frisk härlig fjällsluft, lite dagsvandringar och sen lite mys i bubblet på kvällarna. Kan nog inte bli bättre!
Sist men inte minst blir det kursen i Göteborg.

Lovely Lovely!

Min kropp säger nog mest tack till att jag har börjat kommit igång å tränat igen. Skötte mej ganska bra å sprang i somras men lite halsont å så tappar man allt. Den här veckan har de blivit både gym och poledance och i morgon är de brännbollstunering!

Nu kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka hemmåt hälsingeskogarna!

2 kommentarer:

  1. Roligt att få hem dig gumman!
    Hoppas ni kommer och hämtar mig snart.
    Puss och kram
    Mammsen

    SvaraRadera
  2. Härligt att det börjar ordna upp sig.. kul med alla äventyr du ska ut på :) har börjat blogga igen jag med.. så kika in där om du vill. Kanske ses på en lunch imorron =) PUSS!

    SvaraRadera