torsdag 26 augusti 2010

To

Den här veckan har gått lika fort som den förra! Hinner inte riktigt med. Börjar fundera om inte nån borde införa några fler timmar på dygnet å en dag till i veckan kanske...

Dagen bästa va i alla fall att älsklings-hellan kom förbi på jobbet! Som jag har saknat dej! Fick en dejt bokad nästa vecka. Med övernattning och allt o jag har tur ;)
Dagens näst bästa va poledancingen. De är så kul! Blev lite skrattanfall för alla när vi körde handledsträning. Använde en hantel å vicka handen uppåt å neråt, sen åt sidorna.. Då började läraren å skratta å sa " ja den här rörelsen kan nog dom flesta".
Dagens minst bästa va att betala alla räkningar på salongen. SUCK va tråkigt!
Dagens bra gjort Johanna är att jag äntligen har tvättat håret! haha. Så nu vågar man krama mig igen. Lovar att jag inte luktar illa längre.

Nu är det dags att stänga mina två blå.. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar