måndag 23 augusti 2010

Mhm..

Har precis tittat klart på fångarna på fortet. Bästa programmet som visats på länge!

Nån måste ha slagit nå hårt huvudet på mig idag för det blev både en timmes gym och en timmes promenad efter jobbet. Till råga på allt så ställer jag mig och gör matlåda när jag kommer hem. Jag är inte mej lik...

Tyvärr så är plånboken sig lik. Tom alltså. Och jag som såååååå gärna vill ha ett par assnygga G-star jeans och ett par stickade uggs... Ganska omöjligt eftersom det är minus på kontot och jeansen och uggsen tillsammans kostar ungefär hälften av min kommande lön. Så det är väl bara keep dreaming dom gäller.

Om någon känner sig lite extra snäll och vill muntra upp mig så tar jag gärna ett par såna här i storlek 36 :)


1 kommentar:

  1. Hmmm klart att man vill muntra upp dig gumman men det kanske behövs lite pengar till att fixa till lägenheten eller vad tror du???
    Puss och kram
    Mammsen

    SvaraRadera