söndag 16 maj 2010

Nellyshopping!

Ja det är ganska dumt att shoppa massa saker bara några dagar innan jag ska åka till Barcelona, jag vet! Men de va saker som jag verkligen behövde, sen hoppas jag att dom är snabb med leveransen så jag kanske hinner få sakerna innan jag åker ;)



Zip Leggings SEK 229, Purple - NELLY.COM Iva SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Jag va lite tveksam till kängorna först men dom kostade 299:- så jag köpte dom ändå. Känns ju lite tokigt att köpa kängor i maj men jag vet inte vad jag ska ha på fötterna nu! Stövlar är för varmt å sandaler är för kallt och ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte om converse! Finns viss risk för hatkommentarer nu när jag skriver så med de får jag väl ta.
Men fatta va snygga kängorna kommer va till bruna ben och jeansshorts!

Måste nog ta och börja fundera på packningen till Barcelona nu. Stina och Sarah verkar ha full koll på exakt vad dom ska ha med sig. För mig blir det väl som vanligt att jag slänger ner det som är rent några timmar innan vi åker :) Men det brukar bli bra det oxå! Sen åker jag ju med tre andra brudar som har så otroligt snygga kläder så jag kan nog alltid hitta något i deras resväskor om jag inte hittar nåt i min egen!

5 kommentarer:

  1. Hoppas du gillar kängorna. Marielle i min klass har dom och hon tycker att dom är väldigt hårda för det är träklack och träsula. Inte gummi som det har varit på dina och mina stövlar vi haft i vinter. Men hoppas dom blir bra! Jag har som sagt inte hittat nå till balen och studenten än, typiskt. När åker ni? puss

    SvaraRadera
  2. haha ja jag fattar inte hur du kan va så lugn ;) men du har en poäng, de jag glömt har säkert nån annan en kanske till och med bättre ersättning på. själv tog jag upp väskan nyss från förådet :P kankse de åker i nått redan idag...

    inte gilla converse.. (skakar bara lätt på huvudet) hihi.

    Ses snaaart snygging.
    psst, nelly brukar va snabb så du kan ha tur !

    SvaraRadera
  3. Hihihi, älskade avslutningen i ditt inlägg :D
    jag har inte klart för mig med kläder än . .. men det kommer : )

    SvaraRadera
  4. joo det gick bra, lite ovant första dagen bara :) åsså har jag vart vääldigt trött, men annars va det skönt å komma tillbaka till verkligheten :)
    hur är det med dej då? guud va kul med barca :) hur länge va det ni skulle va borta?
    puss

    SvaraRadera
  5. Härligt tänkt gumman. Alltid någon av de andra som har med det du inte har i din väska.
    Puss på dig
    Mammsen

    SvaraRadera