måndag 17 maj 2010

De trodde ni inte!

Jag har nämligen chockat å börjat packa! Mer än ett dygn innan vi åker! Haha måste va nå slags rekord. Jag började med det viktigaste av allt =
Ja ni ser kanske vad jag prioriterar. Fem par skor! Det fick åka i först å sen kan jag trycka ner resten runt omkring haha! Men jag fick i nessesären, alla kläder, sängkläder, bikini och badlakan, stängde väskan och allt gick bra. Sen upptäckte jag ju att det gick att öppna en dragkedja så växte väskan så nu kan jag packa i ännu mer! Perfekt! Skulle bara behöva en våg så jag kan väga väskan så jag inte får betala för övervikt.
Nu är det bara det där, ursäkta, JÄVLA askmolnet! Blås långt åt helvete å kom inte här å förstör min semester! Så, hoppas det lyssnar. Annars får jag väl gå ut och blåsa. Nån måste bara säga åt vilket håll Spanien ligger så jag inte blåster åt fel håll...

2 kommentarer:

  1. OJ OJ OJ när ska du hinna använda alla skorna. Hoppas du har kommit ihåg ett par gå vänliga skor bara för det kände jag att var göööör skönt.
    Askmolnet försvinner.
    Puss och kram
    mamma

    SvaraRadera
  2. hahaha är de din skopackning ! hoppas innerligt du har storlek 36-37 ;)

    jag har ett par klackar bara med mig, ett par sandaler och ett par converse. å stina sa att jag skulle ha mest kläder... tsss, du har då mest skor !

    SES SNAAAAART iiih

    SvaraRadera