tisdag 4 maj 2010

Kloning?

Jag tror jag blir tokig! Jag skulle verkligen behöva klona mig själv den här månaden. En del skulle behöva stå på salongen och jobba så den andra delen kan ta hand om alla möten och sånt som måste fixas. Sen kan Johanna nr 1 vara hemma och jobba in pengar medan Johanna nr 2 är i Barcelona och vilar upp sig. Sista veckan i maj är det mest kaotiskt. Då skulle jag behöva tre av mig själv. En som kan fixa marknadsföringsjobbet som vi ska göra, medans den andra renoverar på salongen, sen skulle den tredje behöva gå på gesällutdelningsmiddag. Det skulle ju vara perfekt! Ingen som har en kloningsmaskin? Inte?

HUR FAN SKA JAG FÅ IHOP ALLTING DÅ?!

Johanna x 2. Skulle behövas en till...

1 kommentar:

  1. Pssst kom ihåg att ta tvätten med dig idag ;-)
    Allt kommer att ordna sig gumman.
    Kramisar
    Mammsen

    SvaraRadera