lördag 5 mars 2011

Underbara lediga dag

Det är så skönt att få sova tills man vaknar. Ännu skönare om man vaknar innan nio och känner sig pigg. När jag hade vaknat i morse blev det en kopp kaffe sen en morgonpromenad med mamma och peppe i solen. Sen va det skoteråkning :) Jag har för första gången i mitt liv flygit av skotern! Haha. Jag tippade mest ner i snödrivan så de va inge farligt. Men kanske är dags att skaffa sig en ordentlig hjälm!
När vi kom hem tänkte jag och mamma lägga oss i solen och njuta lite men gud har ju dragit på "carola-fläkten" som pappa sa haha! Så det blev en liten shoppingtur istället. Hittade lite smått och gott så det va inte helt fel.

Ikväll är det Stefan-dejt! Saknar dej vännen!


Bara en vecka kvar nu!

3 kommentarer:

  1. Om man läser bådas våra bloggar skulle man kunna tro vi 2 ska hitta på nått spännande ihop ;) fniss.

    SvaraRadera
  2. ja för fan! kom så kör vi en dubbel ;)

    SvaraRadera