torsdag 3 mars 2011

D-vitamin tack!


Har varit på dåligt humör ikväll. Trött i kroppen och träningsvärk sen igår så träningen idag gick inge bra alls. Slutade med att jag gjorde illa revbenet, då gav jag upp och åkte hem. På vägen hem va jag tvungen att stanna och tanka. Där försvann sista pengarna jag hade på kortet. Kul. Väl hemma insåg jag att jag va tvungen att diska. Då är helt plötsligt allt annat intressant, till och med sola solarium som jag hatar annars. Så jag skramlade frm nån tia så gick jag å la mig i solariet å surade några minuter. Varmt och skönt va det i alla fall.
Om en vecka och en dag så
blir det förhoppningsvis mer värme.
Hej Spanien! Igen! :)

3 kommentarer:

  1. Jävla kort att alltid ha för lite slantar! Hihi där ser du att mynt är super bra att ha :P
    Jag är avis över spain, väääääldigt!

    SvaraRadera
  2. Sola solarium är så skönt, somnar jämt ja =)

    SvaraRadera
  3. jag tjoooar: tack tack tack ! :P

    SvaraRadera