tisdag 22 mars 2011

Gaskammare

Öppnade kylskåpet i morse å trodde att jag skulle dö. Det stack i ögonen å näsan och tårarna rann å det luktade förjävligt. Ni som känner mig vet att det inte finns mycke i mitt kylskåp alls och ingen som kan bli så dåligt på typ en vecka. Slängde allt och torkade ur kylskåpet. Öppnade nu igen när jag kom hem å kollade om det hade blivit kallt. Det var som en bastu i kylskåpet och luktade ännu värre å sved ännu mer i ögonen.
Så har alltså ett kylskåp som läcker gas och klockan är för mycke för att ringa hyresvärden. Så jag får sova med fönstren öppna och stänga in mig i sovrummet.
Lite läskigt faktiskt. Satt med tändaren i handen å tänkte tända ljus men ångrade mig. Vågade inte prova. Haha. Men jag får ju ett nytt kylskåp i alla fall :) Ska passa på att be om ett större när dom ändå måste byta. Ingen ont som inte har nå gott med sig.

2 kommentarer:

  1. Nej så sant så...ett större med lite större frys kanske.
    Kram mamma

    SvaraRadera