måndag 5 juli 2010

Underbara sommarhelg!

Jag har haft världens bäst sommarhelg!

Började i fredags med middag med tjejerna. Dresscoden va klänning eller kjol och ingen svek. Vi satt på balkongen och drack champange, rosé och cava till halv ett på natten. Sen gick vi vidare till Goya. Jag hade träningsvärk i magen dagen efter. Vi skrattade så otroligt mycke.
Sen ställde jag klockan på lördag morgon för att sätta mig på tåget hem till hälsingland och styrde kosan mot skidtjärn. Sola och badade hela dagen med mamma och mina små älskade kusiner. När vi hade fått nog av solen (eller ja när vi inte hade tid att ligga kvar längre) så åkte vi hem och bytte om och drog vidare till Stefan. Där vankades det sommar fest. Vi satt ute vid ett långbord, drack bål ur en hink, det spelades gitarr och alla sjöng. En riktig sommarfest alltså! Sen va det parken som gäller. Är det sommar så är de! Där stod jag längst fram och hoppade och sjäng till Di Leva! Kan inte en endaste låt men man kan ju låtsas för stämningens skull :)
När Dileva hade spelat klart va det världens bästa coverband som spelade, innomhus tyvärr så jag pallade bara fyra låtar sen fick jag gå ut igen! Svetten rann! Klockan började närma sig två och älsklingen kom och hämtade oss. Helt otroligt att det kan vara 20 grader mitt i natten!

Jag ville verkligen inte att den här helgen skulle ta slut!!!

Har tyvärr inga bilder. Hade så fullt upp med att ha kul så tänkte inte på de.
Söndagen avslutade vi med att lasta på båten på trailern och tog med den ner hit till Gävle och lade ner den i havet. Så nu kan vi ut och åka båt på kvällarna :) Underbart!

Nu är det tillbaka till verkligheten och jobbet. Men jag har lyckats knåpa i hop en ledig dag på torsdag (får börja jobba fem på kvällen) så då blir det stranden med Malin!
GE MIG SOL DÅ SNÄLLA!!

4 kommentarer:

  1. Bästa balkongmyset !!
    bästa helgen.. puss fina du.

    SvaraRadera
  2. åh jag vill åka båt!!! och följa med och bada på tordag! :D hihi puss

    SvaraRadera
  3. jag längtar till torsdag ja =)))) var ska vi? Mallaaaan

    SvaraRadera
  4. Ja jag kan bara hålla med om att lördagen var helt underbar. Hoppas att du oxå får följa med ut i båten ibland.
    Kram mammsen

    SvaraRadera