lördag 31 juli 2010

Saturday!

Lördag och jag fick sova ut i morse för första gången på väldigt länge! Underbart. jag och Stina har tagit en sväng på stan i hopp om att hitta nåt snyggt att ha på oss ikväll. Vi har ju inge bättre för oss så det blir utgång :) Det enda jag hittade va ett halsband. Va nog mitt humör det satt i egentligen.. Ingenting som kändes riktigt bra. Sen blev jag sjukt trött. Så nu har jag sovit en sväng på soffan å ska ta en promenad till nygatan och hämta lite kläder till ikväll..
Sen en dusch å lite piffning :)

Ibland är det farsinerande (stavas?) hur människor orkar lägga ner tid och energi på att tycka massa saker om mig och mitt liv. Människor som inte har stake nog att säga saker rakt ut till mig kan väl lika gärna hålla käften helt och hållet?
Eller så är det så tragiskt helt enkelt att dom inte har ett eget liv. Men låt bli mitt för fan!

Förlåt för utbrotten. Men nu struntar vi i det och har SKITKUL ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar