måndag 26 juli 2010

Kärlek.

I torsdags fick jag sängsällskap av älskade Elias! Världens goaste 4åring och min kusin. Har fått så otroligt mycke kärlek av honom i helgen när jag va hemma.

I fredags morse tog jag med mig Peppe (mamma och pappas hund) ut och sprang en sväng. Men han va inte dert ultimata sällskapet. Full fart och tvärnit. Otroligt jobbigt. På vägen hem blev jag fem år igen och gick efter vägkansten och plockade smultron och blåbär på ett strå! Fick inte smaka många av dom själv eftersom de va fler som tyckte om ;)


Sen åkte vi ner till Bollnäs och kollade på lite brännboll. Det var ju den årliga brännbollsyran. Jag hade faktiskt fått förfrågan av tre lag om jag ville vara med och spela men jag sitter helst på sidan. Förstår inte riktigt hur dom tänker när dom vill att jag ska vara med haha!

Kvällen bjöd på alkohol, dans och gamla vänner! Johanna gånger tre. Det blir alltid bra!

Tanken va att jag skulle ha en långhelg och vara ledig men när folk frågar om jag kan klippa lite när jag kommer hem så kan jag inte säga nej. Allra helst inte just nu, tomt i plånboken! Så lördagen spenderade jag i Växbo med saxen i handen. När jag va klar med alla kunder va jag tvungen att sova en stund på soffan innan jag satte mig i bilen till Gävle igen. Eftersom jag va så trött så va tanken en lung hemmakväll. MEN vad gör man inte när vännerna så gärna vill gå ut? Jo man följer så glatt med. Så vi drack lite cava sen gjorde vi Heartbreak osäkert :) Hade superkul. Men OJ va det regnade när det va dags att gå hem.


Jag fick mig ett porrnamn oxå! Sindy Sinn :) Thats me! Snygg Jenny är Lolita. Stina (Clitty Commings) och Marie (Nikky) fick jag inte med på bild men snygg va dom kan jag säga!

Jag har fått så otroligt mycke kärlek i helgen! På alla sätt. Då känns allt ganska bra ändå...

1 kommentar:

  1. snyggosindy!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ... kärlek till dig...
    hoppas vi hinner med en kaffekoppis imorgon på jobbet med massa bullshitsnack :)
    loooove lolita

    SvaraRadera