måndag 19 juli 2010

Jag Du Vi Oss

Hur ska man veta vad det är man vill och vad man känner hela tiden?

De senaste månaderna har min energi legat på allt annat än mig själv och tillslut tar det stopp. Man orkar länge och biter ihop. Men sen slutar man bry sig. Att ta ett beslut som betyder att jag ska vara ensam för första gången på fem år var väldigt svårt. Men jag måste. Vi måste vara ifrån varandra och få lite distans till saker. Så man kan tänka klart igen. Jag behöver tid till att bara vara med mig själv och inte behöva tänka på någon annan.


Jag måste få den tiden nu om Vi ska kunna leva tillsammans resten av livet.


4 kommentarer:

  1. Jag hoppas att allt ordnar sig!!!
    Kram kram
    Mammsen

    SvaraRadera
  2. kärlek å massa pussar !
    ...är de ment to be så är de ment to be.

    SvaraRadera